Bugün - 24 Haziran 2017 Cumartesi
Elazığ 31°°C
Anasayfa
Hakkımızda
Künyemiz
Reklamlarınız İçin
Yeni Üye
Gündem Trafik Kazası Dernek&Vakıf Elazığspor Siyaset Eğitim Resmi Kurumlar Asayiş İlçeler İş İlanları Sizden Gelenler Diğer »
Haber Detayları

50000 KORUMA MEMURU ALINACAK

BAŞVURALAR VE AYRINTILAR İÇİN TIKLAYINIZ

İş İlanları Haberi - 09 Şubat 2015 Pazartesi - 18:09
Resmi büyütmek için üzerini tıklayın...

50 Bin Koruma Memuru Alımı İçin Şartlar ve Başvurular !

İç İşleri Bakanlığı bir süredir koruma memuru alımları için çalışmalar yapıyordu. Sonunda çalışmalar sonlandı ve alımlar başlayacak. Alımların ilk aşamasında 28 Bin 500 koruma görevlisi alınacak ancak devam eden sürelerde bu rakam 50 Bin 'e tamamlanacak.

İşte Detaylar, Koşullar ve Başvurular....

İç İşleri Bakanlığı tarafından daha önceden duyurusu yapılan koruma memuru alımları ile ilgili çalışmaların sonuna gelindi. Edinilen bilgiye göre ilk etapta 28 Bin 500 koruma memuru alınacak ancak bu rakam kısa bir süre sonra 50 Bin 'e tamamlanacak. Alımlar için bazı ön koşullar gerekiyor. Ön koşulları sağlayan adaylar başvuru yapabilecekler.Başvurular çok kısa bir süre içerisinde başlayacak ve alımlar yapılmaya başlanacak. Başvurular başladığında sitemizden tekrar duyuru yapıalcaktır. Lütfen takipte kalınız...

İşte koruma memurluğu için istenilen şartlar;

 

- Fiziki olarak yeterlilik şartları aranıyor. Erkeklerde boy uzunluğu en az 1,72 m, kızlarda ise 1,68 m  olmak zorunda.

- Adayların yaşları 25 'den küçük olmalı. ( 25 Yaşından gün almamış olmak gerekiyor.)

- En az lise mezunu olunmalı.

- KPSS Lise Puan Türünden 40-60 puan almak gerekiyor.

 

Bu kriterlerin dışında önemli olarak başka bir kriter bulunmuyor. Ancak memurluğa kabul edilen adaylar 4 ay eğitim almaları gerekiyor. Bu eğitim süresince tüm masraflar devlet tarafından karşılanacak. Ayrıca bu adayların ilerki yıllarda polisliğe geçiş imkanlarıda olacak. 6 Yıl koruma memurluğu yapmış adaylar kıdemli koruma memuru olabilecekler yine lisans mezunu olanlar ve bir yıl polislik yapmış olanlar kıdemli koruma memuru olabilecekler. Koruma memurluğuna alınan kişiler beş yıl süre ile başka bir kuruma nakil isteyemeyecekler. Ayrıca edinilen bilgiye göre koruma memurlarına ilişkin sosyal imkanlarında iyileştirileceği belirtildi...

 
Anahtar Kelimeler:BAŞVURALAR, AYRINTILAR, İÇİN, TIKLAYINIZ,
Kaynak / Editör Ajans23 Haber Merkezi - Okunma Sayısı: 8337142
 
Yorumlar
*** Yorum Yaz

TATAR()
35 yaşındakiler ölsünmü ..
Gönderilen Tarih - 06 Mayıs 2015 Çarşamba (09:45)  
Şenol cankara()
yaş Sınırı bencede 30 Olmalı ...
Gönderilen Tarih - 09 Nisan 2015 Perşembe (22:33)  
Turgay()
Bence cok sacma sartlar Türkiye standartlarina uymuyor yas 25 olupta boylarin 1.72 1.68 olmasi
Gönderilen Tarih - 16 Mart 2015 Pazartesi (15:01)  
sermet efe()
Ya tamm da bizim yaş 25 olcak mayısta gircem 25 30 bari yap ta herkes sebeplensin şartlar tutsa gene yolunu bulur elersiniz amk
Gönderilen Tarih - 13 Mart 2015 Cuma (21:16)  
emre()
Okadar sene cikti cikio die bekledik yasimiz 25i gecti simdi cikti diyolar yapcaginiz isi ...
Gönderilen Tarih - 13 Mart 2015 Cuma (16:41)  
satı sönmez()
Başvuruları ne zamana kadar ve nereye yapmamız gerekiyor?
Gönderilen Tarih - 13 Mart 2015 Cuma (11:52)  
bos ver()
bunlar secim yatırımı baksana adamlara yas sınırı 24 sankı askere gıtcek adam yasdan dolayı almamakıcın simdıden elemeye başladılar adam 28 30 barı der secim yatırımı oldu bellı zaten
Gönderilen Tarih - 12 Mart 2015 Perşembe (20:51)  
saniye saniyee()
kesinlikle yaş sınırı yükselsin bu ne ya her yerde bir yaş engeli tek umudumuz bu vardı zaten otuz otuz beş olmalı yaş sınırı
Gönderilen Tarih - 12 Mart 2015 Perşembe (20:02)  
ali öztürk()
pomem alımlarında yaş sınırı 30 iken neden koruma memurluğunda yaş sınırı 25 eğer ki koruma memurlarıda polislerle aynı değerde görev alacaksa yaş sınırı nye değişik en az 30 olmalı koruma memurluğunun alım şartı pomemdeki alımlarda 30 yaşsa burda yaş sınırı 30 olmalı haksızlık bu
Gönderilen Tarih - 12 Mart 2015 Perşembe (19:09)  
ramazan kiraz()
Benim yasimda 30 her halde emanet islere devam edecez ordan cikaril oraya gir artik kac yasina kadar gezersek zaten mezarda emekli olacagiz
Gönderilen Tarih - 12 Mart 2015 Perşembe (16:42)  
Kadir()
Herkes kendi açısından düşünüyor. Fakat Türkiye'nin işsizlikte yaş sınırı ortalamasına bakıldığı zaman gayet doğru bir yaklaşım olduğunu gözlemekteyim. Herkesin hakkında Hayırlısı olmasını dilerim
Gönderilen Tarih - 12 Mart 2015 Perşembe (15:15)  
Emre()
Ya nerden başvuru yapiyoz son gün nezamn bilen varmıı
Gönderilen Tarih - 11 Mart 2015 Çarşamba (10:48)  
ramazan deniz()
Bi durum ancak bu kadar güzel anlatilir adem agzina sağlık oku oku sonra son kullanma tarihin geçti mk yaptiginiz isin
Gönderilen Tarih - 04 Mart 2015 Çarşamba (07:59)  
()
Neden bu boy bayanlarda 2 68 ya neden
Gönderilen Tarih - 03 Mart 2015 Salı (20:40)  
necati()
Koruma memurluğu alınacak dediklerinde 25 yaşındaydım şimdi 29 a girim hala alınacak ve yaşsınırı hala 25 güzel ülkem adaletsiz ülkem allah sizi kahretsin
Gönderilen Tarih - 02 Mart 2015 Pazartesi (12:56)  
onur()
allah belanızı versin psikolojimizi bozdunuz bozacağınız kadar kac yıldır alım olacak diyorsunuz ulen 25 yaşına girdik şimdi alım yapsanızda giremiyoruz boşuna beklemişiz...
Gönderilen Tarih - 02 Mart 2015 Pazartesi (12:51)  
Halit ()
Adam zaten liseyi bitirip universiteye gidene kadar yas 25 i biliyor
Gönderilen Tarih - 02 Mart 2015 Pazartesi (12:11)  
Erkan ()
Başvuru ve alım tarihleri hakkında bilgisi olan var mı?
Gönderilen Tarih - 02 Mart 2015 Pazartesi (06:54)  
Samet Gokdas()
Ey devlet. Ne bu ettigin sikinti. Kac yildr okul okuyan adam 18 yasindami kalacak. Yas siniri daha yuksek olmali...
Gönderilen Tarih - 01 Mart 2015 Pazar (22:47)  
sakine toprak()
ya ne 25 yapmayın şunu yapıyorsanızda doğru düzgün yapın tekrar gözden geçirin yaş sınırını
Gönderilen Tarih - 01 Mart 2015 Pazar (21:11)  
erdem FIRAT()
Kpss puanı çok yazılmış 0-30 yapın yaş ile ilgili düzenleme yapılmıyor kpss puanı düşük yazılıyor neden.
Gönderilen Tarih - 01 Mart 2015 Pazar (20:55)  
taner kose()
Yaş sınırı gözden geçirilmeli şartların hepsi Tamamda fakat yaş sınırı engel
Gönderilen Tarih - 01 Mart 2015 Pazar (20:53)  
sakir()
nerden bavuracak ki
Gönderilen Tarih - 01 Mart 2015 Pazar (19:18)  
murat tekeli ()
Yaş sınırı bu kadar az olmamalı en ideali 25_35 bir çok kişi faydalanması yetkililerden bu konuyu tekrar gözden geçirmelerini arz ederim
Gönderilen Tarih - 01 Mart 2015 Pazar (19:14)  
T.Arslan()
Nereden başvuracağız
Gönderilen Tarih - 01 Mart 2015 Pazar (16:07)  
savaş karakus()
Yaş Sınırı tekrar gozden geçirilmeli .
Gönderilen Tarih - 01 Mart 2015 Pazar (13:57)  
arzu demir()
bnde yasin yukselmesi taraftariyim guvenlik gorevlilerine bnce once hak taninmali25-35herkes yararlansin.arkadaslarda hakli okul bitiyor yasin buyuk diye yine donuyoruzzzzxxx
Gönderilen Tarih - 01 Mart 2015 Pazar (13:17)  
Serhat polat()
Yapacağız işin içine tüküreyim 25 ne la a.. yaptıkları serefsizliktir herşey tmm 1 seneyle kaçırıyorum
Gönderilen Tarih - 01 Mart 2015 Pazar (10:02)  
muharrem çetin ()
Yaş siniri yukselsin Biz kac yildir bekliyoruz
Gönderilen Tarih - 01 Mart 2015 Pazar (08:53)  
burak cirak()
yas sinirinda bir duzenleme yaparlar insallah
Gönderilen Tarih - 01 Mart 2015 Pazar (00:42)  
Yunus Şimşek()
Yaş HAriç bütün Nitelikleri Taşiyorum. Yaş Sınırı ile ilgili ne yapmak lazım.
Gönderilen Tarih - 01 Mart 2015 Pazar (00:08)  
turgut özdemir()
yaş sınırını 28-30 çıkarılarak işe girişin yaş ta kolaylaştırılması uygun olacakgını düşünüyorum.Yüksek okul mezunuyum.silahlı güvenlik sertifika belgem mevcuttur.işsizlik çok kötü bişey...
Gönderilen Tarih - 28 Şubat 2015 Cumartesi (19:57)  
S.Sinav()
Yaş sınırı yeniden ayarlanmali. 35 yaşındayım. Şartları fazlasıyla karşılıyorum. 24 yaşında da aynı şartlara sahip tim. Hakkımı istiyorum.
Gönderilen Tarih - 28 Şubat 2015 Cumartesi (18:12)  
caglar yilmaz()
Sacmalamaya başladılar yine yas siniri çok düşük ayrıca lise ve KPSS girmek mi lazim illaki bunlardan faydalanamayan bir sürü issiz genç var asgari ucrete çalışan evi kira olupta çocuk okutan bir suru insan var birazda bunları dusunun . kamu dairelerinde yaşıggeçmiş emekliliği gelmiş gözünün önünü göremeyeninsanlar var.oönce siz onları emekli yapımda gençlere yol açılsın ondan sonra işsizlik var demeyin AKP ışına nasıl gelirse öyle yapıyor allah akil fikir versin bunlara bizim de hakkımız var veya diğerlerinin ....
Gönderilen Tarih - 28 Şubat 2015 Cumartesi (16:47)  
hulya()
Lise mezunuyum KPSS den 68 puan aaldım ama yaşım 26 su yaşı birazz cikariinn
Gönderilen Tarih - 28 Şubat 2015 Cumartesi (15:48)  
emel bicici()
Türkiye ortalamasına gore bayanlardaki boy siniri çok fazla bnce daha objektif düşünülmelidir o konuda.
Gönderilen Tarih - 28 Şubat 2015 Cumartesi (10:52)  
zeynotok()
Boy konusunda buyuk hatalar yapiyorsunuz Turkiye ortalamasina gore boy oranini belirlersenz daha objektif oldugunuzu gorebiliriz
Gönderilen Tarih - 27 Şubat 2015 Cuma (21:46)  
Hakkı karagöz()
Yaş sınırı en az 30 olmalı askerlik görevini tamamlamış olunmalı....
Gönderilen Tarih - 27 Şubat 2015 Cuma (20:48)  
onur ince()
Buna girmek icin basvuruyu nerden ve nasil bir sekilde yapacaz bilgisi olanlar bu konuda yardimci olabilir ler mi
Gönderilen Tarih - 27 Şubat 2015 Cuma (20:41)  
bekir()
Liseden mezunu diyilsek sucmu bizeişyokmu hırsızlı mı yapayim
Gönderilen Tarih - 27 Şubat 2015 Cuma (16:28)  
erhan meşe()
yaş 25 emeklilik 65 :D adaletinize selam benden ...
Gönderilen Tarih - 27 Şubat 2015 Cuma (13:59)  
ahmet ARMAĞAN()
Ben 25 den gün aldım kendim güvenlik görevlisiyim budurum bizlere benimgibi olanra revamı AKP ye boş yere gönül vermişim kadrosuz devam
Gönderilen Tarih - 27 Şubat 2015 Cuma (10:26)  
magduruz ()
artk su 26 yas sorunu bı cozum bulunsun bedellıyı kacırdık ucretlı erligi kacırdık sımdıde bundan yoksun kalıyoruz koruma memurlugunda bari yas yukseltılsın ...
Gönderilen Tarih - 26 Şubat 2015 Perşembe (17:05)  
mustafa saygın()
25 yaş cok küçük olmuş en az 30 olması lazım yetkililerin yaş kriterini tekrar ele almaları gerekiyor rica ediyoruz
Gönderilen Tarih - 26 Şubat 2015 Perşembe (15:15)  
Samka()
40-60 pun diyor 60'dan yüksekler giremeyecek mi?
Gönderilen Tarih - 26 Şubat 2015 Perşembe (14:02)  
kenan bakirci()
Yas siniri 35 olmali en az koruma görevinde 3 yıl tecrube olmasi lazim
Gönderilen Tarih - 26 Şubat 2015 Perşembe (09:28)  
neden boy ()
Neden boy oranı. 1.72. Sebep boy oranını. Düşürsünler bence
Gönderilen Tarih - 25 Şubat 2015 Çarşamba (21:16)  
Sonay bayrak()
Yaş 30 olmalı tecrübe lazım lutfeeeeeen
Gönderilen Tarih - 25 Şubat 2015 Çarşamba (18:48)  
yagmur()
Bu ne yaa valla biz ölelim 25 yasında olursun yaş küçük derler 25 yaşını gecersin yaş büyük derler çok sacma yaa.
Gönderilen Tarih - 25 Şubat 2015 Çarşamba (18:18)  
()
Yaşı geçenler sürünmeye devam
Gönderilen Tarih - 25 Şubat 2015 Çarşamba (15:47)  
rıdvan yildirim()
Canınız cehenneme pislikler
Gönderilen Tarih - 24 Şubat 2015 Salı (20:01)  
MEHMET AKCAOGLU()
Neden yaş sınırlaması 25? 25 yaş üzeri birçok issiz kişi varken ve bukdr personel alımı yapılacakken kısıtlama neden? Bunun 1 açıklaması varmi?
Gönderilen Tarih - 24 Şubat 2015 Salı (19:37)  
()
Kendi adamları 25 yaşın altında çünkü
Gönderilen Tarih - 24 Şubat 2015 Salı (16:18)  
vedat ozkan()
25 yaş üstü gebersin diyo yani bunlar
Gönderilen Tarih - 23 Şubat 2015 Pazartesi (11:28)  
ilhan seleci()
Çok saçma yaş sınırı 30 olmalıydı ben 28 yaşındayım aranılan şartlardan fazlasına sahibim bence yaş sınırı 30 olmalıydı. Taktılar 25 yaş sınırına bu hükümetten bize iş yok.
Gönderilen Tarih - 23 Şubat 2015 Pazartesi (10:13)  
mehmet kolcu()
Neden25 yaş şartı koyuyorlar 35 yasşında olmamız suçmu yaşımızı dondursamıydık ben 35yaşındaysam bu kimin suçu yaş şartı bitsin kölelik kalksın allahın işine karışılmasın insanın rızkı 25 ten sonra kime emanet böyle saçma konunlara kurallaramı
Gönderilen Tarih - 23 Şubat 2015 Pazartesi (04:32)  
mutlu yağmur()
Başvurular ne zaman başlıyo
Gönderilen Tarih - 20 Şubat 2015 Cuma (12:40)  
Halil EVCİ()
alımlar sadece orta öğretim olarak mı yapılacak ön lisans olarak girenlerde alınacak mı bilginiz var mı
Gönderilen Tarih - 20 Şubat 2015 Cuma (09:45)  
Cavit BULUT()
Neden 25 bunu biri çıkıp açıklasın.Bence kalifiyeggüvenlik görevlilerinden kpss ye göre seçebilirsiniz
Gönderilen Tarih - 18 Şubat 2015 Çarşamba (03:01)  
sercan gür()
yaş sınırı en az 35 olmalı, olmaması çok saçma,50 yaşında polislerimiz görevlerini yapıyorsa,korumalıkta yapılır...
Gönderilen Tarih - 17 Şubat 2015 Salı (02:39)  
hüseyin kara()
Başvurular ne zaman ve nasıl yapacağız
Gönderilen Tarih - 16 Şubat 2015 Pazartesi (16:05)  
halil ibrahim vanlı()
Bu memlekette 16 sene önce meslek lisesinden mezun olmuş yıLlardır bu sektörde silahlı olarak hiznet vermekteyim.Öncelikli olarak böyle bir is imkanından ben ve benim gibi arkadasların faydalanması ve hakkı oldugunu düsünmekteyim..Cünkü bir cogumuzun hic bir sekilde is garantisi olmaksızın bakmakla yükümlü oldukları Aileleri bulunmakta issizligin önüne gecmek adına yetkililerin bu bakış acısı cok önemli..Hak ve magduriyet giderilmekse 25-35 yas sınırı koyması gerekmektedir.
Gönderilen Tarih - 16 Şubat 2015 Pazartesi (13:48)  
erdem bada()
Turkiyede 25 yas ve ustu arkadaslar issiz onlarin ihtiyaci var sorumluluklar var 25 yasin altindakiler suan ya okuyor yada sorumluluklarinin fazka farkinda degil duzeltilmesini umuyorm..
Gönderilen Tarih - 15 Şubat 2015 Pazar (10:34)  
Oguzhan Yıldırım()
Arkadaşlar ne zaman baş vurular başlayacak mış?
Gönderilen Tarih - 14 Şubat 2015 Cumartesi (21:47)  
haşim yavuz()
başvuruları nasıl yapıyoruz ?
Gönderilen Tarih - 14 Şubat 2015 Cumartesi (20:59)  
ercan sarıdoğan()
25 yaşından büyük olanlar sınır dışımı edilecek bizde bu vatanın evlatlarıyız ayrıca birilerini işinden edip yerine koruma memuru almak çokmu mantıklı.....
Gönderilen Tarih - 14 Şubat 2015 Cumartesi (20:36)  
Aşkın()
Ben 29 yaşındayım. Bütün kriterler uyuyor.ancak yaşımdan dolayi başvuramiyorum. E insaf ben 25 yaşındayken vardi bu...ama çıkarmadilar. yazık bize bir işe girme fırsatı bile vermiyorlar bunları allah a emanet ediyorum.
Gönderilen Tarih - 14 Şubat 2015 Cumartesi (17:07)  
Hamit BİNİCİ()
SİZ EN İYİSİ DEVLET ARAZİLERİNDEN BİRİNİ EN BÜYÜK OLANINI MEZARLIK YAPIN 35 YAŞ ÜSTÜNÜ GÖMÜN GİTSİN BİZLERİN YAŞAMAK HAKKI YOK ZATEN EN AZINDAN CELLADIMIZI BİLİRİZ
Gönderilen Tarih - 14 Şubat 2015 Cumartesi (14:35)  
mümtaz torunlu()
sayın yetkili kişiler neden hep kendinizi düşünüorsunuz gariban gencleri düşünmüyorsunuz yaş olayı ortadan kalkacak TÜRKİYE de satan işsizlik var birde yaşı koyorsunuz yazık bu miLlete adam işe sater giremiyor birde YAŞ koyorsunuz adam 80 yaşında millet vekili oluyor güvenlikci 30 yaşında almıyorsunuz yazıklar olsun otuz beş olsun alın terör bile önlenir düzgün iş yapın bu melmeked bizim sahip cıkalım
Gönderilen Tarih - 12 Şubat 2015 Perşembe (18:01)  
()
8 yıldan beri resmi kurumda güvenlik görevlisi olarak görev yapıyorum 33 yaşındayım yaş sınırının 35 olmalı
Gönderilen Tarih - 12 Şubat 2015 Perşembe (17:10)  
()
Sizden bu 25 yaş altı takıntısı nedir ya???
Gönderilen Tarih - 12 Şubat 2015 Perşembe (10:41)  
öyle birisi()
Neden 25 yaş sınırı ????
Gönderilen Tarih - 12 Şubat 2015 Perşembe (08:40)  
avni görgen()
Ne saçma birşey ya yok siz en iyisi 18 yaş altını alın geride kalan tövbe ya